Consultant Management - Junior (Business Transformation Officer

Aplica pentru acest loc de munca

Pentru a aplica, te rugam sa trimiti un e-mail la adresa:

mihai.babici@agoraconsulting.ro

Informatii despre companie

Companie:
Agora Consulting & Human Resources
Email:
mihai.babici@agoraconsulting.ro
Adresa:
Str. Iosif Vulcan nr. 14
Numar de telefon:
0742083888

Informatii despre locul de munca

Oras: 
Cluj-Napoca
Tip job: 
Full-time
Domenii: 
Management

Descriere

Candidatul ideal

- Studii superioare in domeniul de Management, Business, Comert, Administratie Publica, Inginerie economica
- Abilitati excelente de operare in MS Office;
- Capacitatea de a lucra independent, de a-si urmari obiectivul si de a-l duce la indeplinire;
- Cunostinte de limba engleza la un nivel avansat;
- Cunostinte de Project Management sau Proiecte Europene (nu este obligatoriu dar constituie un avantaj);
- Abilitati foarte bune de comunicare si managementul timpului;
- Disponibilitate de invatare si aplicare a notiunilor invatate;
- Permis de conducere categoria B (nu este obligatoriu dar constituie un avantaj);

Descrierea jobului

Aceasta pozitie este are ca responsabilitate asigurarea suportului pentru managerul executiv privind functionarea si integritatea sistemului de management din organizatie, urmarirea strategiilor de business si de dezvoltare pe termen lung.

Din sarcinile cele mai importante amintim:
- Asista managementul companiei in implementarea planului de dezvoltare al companiei;
- Genereaza documente de prezentare si raportare catre management;
- Supravegheaza centralizarea planurilor de pe departamente;
- Asigura centralizarea sarcinilor date in lucru de catre managerul executiv;
- Ofera sprijin pe proiectele de dezvoltare ale sefilor de departamente in limita mandatului dat de managerul executiv;
- Supravegheaza implementarea masurilor luate;
- Participa la intalnirile de lucru ale echipei de management, se asigura ca acestea se desfasoara conform planului si genereaza rapoarte ale intalnirilor.

Persoana selectata pentru aceasta pozitie va beneficia de training si instruire de specialitate la intrarea pe functie si minim pe primele 3 luni de activitate in baza parteneriatului strategic cu Agora Consulting.

Descrierea companiei

S.C. PROMELEK XXI S.A., prezenta pe piaţa romanească din anul 1996, este distribuitor national si unul dintre cei mai importanţi comercianţi din domeniul instalaţiilor electrice. In prezent datorita dezvoltarii sustinute, firma cauta personal motivat si pregatit pentru intarirea echipei. Candidatilor selectati li se ofera posibilitatea de a lucra in cadrul unei echipe profesioniste, intr-o atmosfera colegiala. Ei isi vor putea dezvolta pregatirea profesionala, valorifica cunostintele si potentialul in cadrul unei echipe care urmareste cresterea performantei si eficientei.