Training lingvistic cu angajare - Franceză

Aplica pentru acest loc de munca

Pentru a aplica, te rugam sa trimiti un e-mail la adresa:

grow@sykes.com

Informatii despre companie

Companie:
SYKES ENTERPRISES
Email:
grow@sykes.com
Adresa:
Republicii, 109, Sigma Center. Cluj-Napoca.
Numar de telefon:
0374165000

Informatii despre locul de munca

Oras: 
Cluj- Napoca
Tip job: 
Full-time
Part-time
Domenii: 
Limbi moderne aplicate

Descriere

Candidatul ideal

Cine poate participa?
Toţi doritorii care au un nivel lingvistic mediu de limbă franceză şi doresc să îşi îmbunătăţească semnificativ nivelul lingvistic.
Ce este Sykes Language Academy?
Sykes Language Academy este un program care are ca scop dezvoltarea competențelor lingvistice ale aplicanţilor la o poziţie în cadrul companiei noastre.
Formatul cursului:
Este un curs intensiv ce se desfășoară pe parcursul a 3 săptămâni, de LUNI până VINERI câte 8 ore pe zi.

Descrierea jobului

Criterii de performanţa la finalizarea cursului:
• acurateţe si fluenţa în limba franceză;
• competenţe gramaticale, atât în scris cât şi în vorbire;
• intonaţie, tonalitate şi pronunţie adecvate;
• abilităţi de conversaţie telefonică cu vorbitori nativi.

De ce Sykes Language Academy?
• Pentru că angajarea se face de la începutul cursului.
• Pentru că folosim tehnologii avansate în sălile de training.
• Pentru că avem materiale de training diversificate şi interesante.
• Pentru că avem cursuri interactive care captează interesul cursanţilor şi stimulează învăţarea activă.
• Modulele de curs

Programul de dezvoltare lingvistică se bazează pe activităţi în care cursanţii sunt implicați direct, iar printre acestea putem aminti:
• Prezentări
• Dezbateri
• Jocuri de rol
• Conversaţii telefonice
• Fonetică și intonaţie
• Practica interactivă a gramaticii
• Ascultarea de apeluri telefonice din call center
Pe parcursul orelor de training vor avea loc prezentări săptămânale, recapitulări, simulări şi examene.

Descrierea companiei

SYKES is a global leader in providing customer contact management solutions/customer engagement solutions and services in the business process outsourcing (BPO) arena.
SYKES provides an array of sophisticated customer contact management solutions to Fortune 1000 companies around the world, primarily in the communications, financial services, healthcare, technology and transportation and leisure industries.
SYKES specializes in providing flexible, high quality customer support outsourcing solutions with an emphasis on inbound technical support and customer service. Headquartered in Tampa, Florida, with customer contact management centers throughout the world, SYKES provides its services through multiple communication channels encompassing phone, e-mail, web, chat and social media.
Utilizing its integrated onshore/offshore global delivery model, along with virtual at-home agents, SYKES serves its clients through two geographic operating segments: the Americas (United States, Canada, Latin America, India and the Asia Pacific region) and EMEA (Europe, Middle East and Africa).
SYKES also provides various enterprise support services in the Americas and fulfillment services in EMEA, which include multi-lingual sales order processing, payment processing, inventory control, product delivery and product returns handling.
Sykes Romania has offices in Cluj Napoca, Sibiu and Oradea.
For additional information please visit www.sykes.com
***
SYKES este o companie multinațională, de tip BPO (Business Process Outsourcing), lider mondial în oferirea de soluții și servicii de management al relațiilor cu clienții.
Cu aproape 40 de ani de experiență în Customer Service la nivel global, peste 54.000 angajati, peste 65 de centre de relații cu clienții distribuite în 23 de țări, SYKES este un partener de încredere pentru clienții săi.
Din Martie 2010 SYKES își desfășoară activitatea și în România, având în prezent birouri la Cluj-Napoca, Sibiu și Oradea și peste 1000 angajati care oferă suport tehnic și informational în mai multe limbi străine.
Mai multe detalii pe www.sykes.com.